piątek, 29 listopada 2019

Christmas with LemonCraft - kartka #3

Trzecia kartka w wyzwaniu Christmas with LemonCraft - w bieli i błękicie. Właściwie to tę kartkę zrobiłam jako pierwszą, zupełnie przypadkiem. Gdy Gosia Metryka ogłosiła wyzwanie i okazało się, że użyłam niebieskiego papieru z kolekcji Gossamer Blue firmy LemonCraft - postanowiłam podjąć rzuconą rękawicę...


Przypadkiem trafiłam na filmik Gosi. Jej kartka bardzo mi się spodobała, wyszukałam więc w swojej szafie jedyny błękitny papier bez kwiatów i innych grafik. Dopiero po czasie, gdy były już znane szczegóły wyzwania, sprawdziłam, że ów błękit to Gossamer Blue. Super, bo pierwszy krok miałam już za sobą...

W pracy swej wykorzystałam sizal, dwa wianki z wykrojników i gałązki z dziurkacza, do tego ręcznie robione poinsencje (wspominałam wcześniej, że nie mam dziurkacza, kwiaty wycinane są nożyczkami). Płatki lekko potuszowałam rozcieńczonym tuszem Memento Bahama Blue, dodałam odrobinę srebrnego brokatu. Do tego dwie małe grafiki poinsencji i biała drewniana choineczka. Skorzystałam z napisu od Euniki Jedynak. Dodałam kilka samoprzylepnych białych kryształków, a całość nieco pochlapałam białym gesso. 




Taka właśnie jest moja kartka, a oto jej pierwowzór:


Tradycyjnie już zachęcam do obejrzenia filmiku Gosi:


I na koniec wyzwaniowy banerek:


1 komentarz:

  1. Wyszła prześlicznie 💙 Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń