środa, 27 listopada 2019

Christmas with LemonCraft - kartka #1

Postanowiłam wziąć udział w wyzwaniu "Christmas with Lemoncraft". Projektantka Gosia Metryka wykonała na wizji pięć niesamowitych prac, po czym rzuciła wyzwanie scraperkom. Ja ambitnie postanowiłam, że zrobię wszystkie pięć kartek według filmików Gosi i jestem bliska celu. Dziś prezentuję kartkę numer 1 - niemalże jednokolorową, w formacie DL.


Warunek wzięcia udziału w wyzwaniu - praca na papierach LemonCraft. Ja skorzystałam z materiałów, którymi aktualnie dysponowałam, czyli z nieświątecznych kolekcji tej firmy. W prezentowanej karce użyłam papierów z kolekcji "Next to me" oraz "Yesterday". Do tego gaza, bawełniana koronka, półperełki i perełki w płynie. Poinsencje zrobiłam z papieru (nie mam wykrojnika, skorzystałam z szablonu). Wykorzystałam też świąteczny stempelek Small-wingels-shop.





Mam nadzieję, że choć trochę zbliżyłam się do oryginału, który prezentuje się tak:

A oto filmik, na podstawie którego wykonałam swoją pracę:


I jeszcze oczywiście banerek wyzwaniowy:



1 komentarz:

  1. Jest prześliczna! I zaskoczyłaś mnie poinsecjami - zanim przeczytałam post, myślałam, że wycięłaś je wykrojnikiem ;-)
    Pozdrawiam Cię ciepło i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń