poniedziałek, 27 czerwca 2022

Dolnośląskie Warsztaty Craftowe 2022 - zlotowy identyfikator

Już za kilka dni we Wrocławiu odbędzie się kolejny zlot scrapbookingowy. Wybieram się tam po raz pierwszy i mam nadzieję, że będzie super - ta jak to bywa na zlotach w Poznaniu i wszystkich innych, na których nigdy nie byłam :)


 

Przygotowąłam na tę okazję zlotowy identyfikator. To zmediowana nieco litera z hdf-ki. Wybrałam ciemne fiolety, a główną ozdobą są jasne róże, własnoręcznie robione z foamiranu. Imię to drewniane literki.

Jak na identyfikator przystało - z tyłu zamocowałam przypinki. I chociaż całość jest wcale nie mała i nie taka lekka - to nie będzie żadnego problemu, by na zlocie identyfikator ten przypiąć do bluzki.

Moją pracę zgłaszam na zlotowy konkurs - o którym można poczytać właśnie TUTAJ


PS. Aż trudno uwierzyć, że nie było mnie tu ponad rok. Niestety, nie tylko w moim przypadku blog schodzi na plan dalszy, podczas gdy króluje Facebook wespół z Instagramem.

2 komentarze: