sobota, 7 listopada 2020

Skrzydlata łyżka

Do niedawna robiłam wyłącznie kartki, a teraz kolejna praca typowo mediowa. W zakamarkach starej szuflady wyszukałam starą łyżkę, połączyłam z odlanymi z żywicy skrzydłami, a reszta poleciała już sama. Kolory też nie są przypadkowe.


Jako tło wykorzystałam kawałek beermaty, który został mi po tekturkowych trybikach. Papierowe rurki do napojów, skrzydła, trybiki i tarcza zegarowa z żywicy, sowa z lekkiej białej masy. W tle znalazła się też maska, mój nowy nabytek z 13arts. Całość zagruntowałam czarnym gesso, pomalowałam czarną farbą akrylową, wykończyłam złotą pastą postarzającą. Gdzieniegdzie widać też pastę dającą efekt rdzy oraz piasek i kulki 3d. 

 

 








Pracę tę zgłaszam na trzy wyzwania:



11 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie wyszło, robi wrażenie! Podoba mi się klimat, jaki nadałaś swojej pracy. Dziękuje za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo klimatyczna praca. I ta tajemnicza sowa, widać, że zadumana. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca! Dziękuję za wspólną zabawę w Art-Piaskownicy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super praca. Media wciągają, więc czekamy na ciąg dalszy ;). Dzięki za udział w wyzwaniu Art-piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykły klimat pracy 😳👍

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie witamy w Otwórz Szufladę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, piękna praca :) Zawsze podziwiam jak ktoś potrafi okiełznać media :) W imieniu Paper Heaven papers dziękuję za udział w wyzwaniu - wyniki wkróce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 43 year-old Librarian Briney Durrance, hailing from Manitou enjoys watching movies like Downhill and Sand art. Took a trip to Historic Centre (Old Town) of Tallinn and drives a Ferrari 250 MM Berlinetta. zrodlo

    OdpowiedzUsuń