środa, 20 listopada 2019

Dla Tadzika emeryta - podróżniczo i z zegarem


Podobno męskie prace są trudniejsze niż typowo kobiece, kwiatowe. Podobno… Ja ostatnio miałam okazję zrobić kilka kartek dla panów w różnym wieku (od 10 do 70 lat) i muszę przyznać, że coraz lepiej się w tym czuję. Dziś chcę zaprezentować kartkę, którą zrobiłam dla pewnego pana Tadzika przechodzącego na emeryturę.



Kartka w typowo męskich kolorach – brąz i szarawy odcień granatu. Wykorzystałam papiery z kilku różnych kolekcji, w tym Lemon Craft - Gossamer Blue oraz Mintay - 7th Heaven.

Uwielbiam obydwie te kolekcje, chociaż w niektórych sklepach nie ma ich już w sprzedaży. Mimo, że ciągle pojawiają się jakieś nowości, to do niektórych papierów mam sentyment. Też Wam się to zdarza?

W pracy wykorzystałam jasny sznurek, papierowe różyczki (kto powiedział, że męska kartka nie może mieć kwiatów?), tekturkowe trybiki, papierowe słomki do napojów (super sprawa zarówno w gastronomii, jak i w scrapbookingu) i dwa tagi wycięte z „podróżniczych” papierów. Trybiki i papieru potuszowałam tuszem postarzającym Distress Ink Vintage Photo.

Zalety tego tuszu poznałam na wiosennych warsztatach z Anią Sitarz. I… zakochałam się. Nadaje pracom szczególnego charakteru. Pasuje niemalże do wszystkich prac, niezależnie od stylu i kolorystyki. To tusz najwyższej jakości i bardzo wydajny, wystarczy na kilka lat 😊.

Elementem przyciągającym wzrok jest ażurowy zegar, wykonany z HDF. Jest to jeden z wielu dekorów z HDF, który znaleźć można w ofercie poznańskiego sklepu  Stonogi. Elementy tego typu doskonale nadają się do projektów decoupage, mixed-mediowych i oczywiście do scrapbookingu. Są trwałe, a kolor idealnie współgra z pracami w różnych stylach. Bez problemu można je kleić za pomocą kleju Magic.




Całość skomponowana na kwadratowej bazie (14 x 14 cm), zamknięta w dopasowanym pudełku.

Uff – to moja pierwsza „recenzja” produktu, na potrzeby zimowej zabawy ze Stonogami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz