poniedziałek, 2 grudnia 2019

Christmas with LemonCraft - kartka #4

Kolejna, czwarta już kartka lemonkowego wyzwania "Christmas with LemonCraft". Tym razem format DL, prawie w bieli. Według filmiku Gosi Metryki - ta kartka miała być skromna, ale absolutnie taka jej nie wyszła. Myślę, że moja też :) - chociaż oczywiście oryginałowi ciężko dorównać.


W pracy tej wykorzystałam papier z kolekcji LemonCraft - Next to me. Ubrałam ją w koronkę, rameczkę z lekkiej masy, własnoręcznie wykrojone papierowe poinsencje i całe mnóstwo listków i gałązek - nie tylko papierowych. Do tego perełki na żyłce (w kolorze bardzo jasnego złota) i perełki w płynie oraz kokardka z białego sznurka. Całość miejscami pochlapałam biąłym gesso.
W rameczce umieściłam reniferka - to perłowy nadruk na papierze welinowym, kupionym jakiś czas w empiku. 
Kartka prezentuje się elegancko i już niedługo trafi do adresata. Mam nadzieję, że będzie to miła niespodzianka :)





Tradycyjnie dodaję zdjęcie oryginału Gosi Metryki:



Filmik z nagraniem:


I banerek wyzwaniowy:


1 komentarz:

  1. Pięknie wyszła!!! <3
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń