wtorek, 3 grudnia 2019

Christmas with LemonCraft - kartka #5

Dobrnęłam do końca - dziś prezentuję piątą, ostatnią już kartkę świątecznego wyzwania Christmas with LemonCraft. Kartka w zupełnie innym stylu niż poprzednie, co oczywiście w niczym jej nie ujmuje. Zapraszam do oglądania zdjęć mojej pracy i tutorialu Gosi Metryki, w którym wykonuje swój śliczny pierwowzór.

Kartka kwadratowa, bez kwiatów i innych przestrzennych ozdobników. W pracy tej wymieszałam papiery z trzech kolekcji LemonCraft: Yesterday, Next to me oraz Joy to the world. Do wykonania falbanek użyłam dziurkacza brzegowego z wzorem koronkowym. Wykorzystałam również stempelek Small-Wingels-Shop. Czerwony wianek wycięłam wykrojnikiem, ozdobiłam go tekturkowymi gwiazdkami i własnoręcznie wykonanym "badzikiem" (grafika w kółeczku, muśnięta szkłem w płynie). Do tego kilka półperełek zielonych i czerwonych oraz chlapania w tych samych kolorach.





Oczywiście prezentuję także oryginalną kartkę Gosi:



Filmik:


I na koniec wyzwaniowy banerek:



1 komentarz:

  1. Piękna jest! I ten badzik - super pomysł!
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w wyzwaniu LemonCraft.

    OdpowiedzUsuń