czwartek, 28 marca 2019

Ciągle się uczę

Mam to wielkie szczęście korzystać z doświadczenia jednej z moich ulubionych scraperek - Ani S.





Prace Ani S. podpatruję od lat.
Jeszcze do niedawna byłam przekonana, że scrapbooking jest dziedziną dla mnie nieosiągalną, że nigdy w to nie wejdę - zarówno z przyczyn braku umiejętności, jak z powodu finansów. Trzeba bowiem spojrzeć prawdzie w  oczy - to nie jest tanie hobby. Co więcej - gdy już się zacznie, to właściwie robi się z tego studnia bez dna. Nieograniczone możliwości twórcze i nieskończone wydatki...

Weszłam. Nawet nie wiem kiedy i dlaczego.
I jeszcze bardziej poczułam, ile trzeba się nauczyć.
Internet to jedno, a warsztaty w realu to zupełnie co innego. Udało mi się dostać na zajęcia, które tu na miejscu, w naszym rodzinnym Krotoszynie, dla zaprzyjaźnionego stowarzyszenia prowadzi właśnie Ania S.
Jest super, atmosferę tworzy nie tylko zapach i szelest papierów, ale też prowadząca i uczestnicy.
Poniżej tylko migawka z zajęć. Niebawem może uda mi się wstawić coś więcej.


2 komentarze:

  1. Gosia obdarzona jest wielkim sercem oraz talentem. I to widać w Jej pracach. Otrzymałam piękną kartkę urodzinową. Codziennie ją oglądam. Zamówiłam kolejną na roczek, jest słodka i urocza. Cena nie jest wysoka, a włożona praca i materiały na pewno ją przewyższają. Polecam z całego serca.

    OdpowiedzUsuń