poniedziałek, 29 czerwca 2020

Czas na kawę

Kawa to zawsze dobry pomysł, nie ma nic lepszego na świecie niż kawa w towarzystwie przyjaciółki... Oj, na temat kawy mogłabym się rozpisać. Tym razem nie o pisanie chodzi, ale o kawową twórczość rękodzielniczą. Prezentuję zatem stosowną kartkę:)

Praca powstała na potrzeby wyzwania ogłoszonego przez blogerki Szuflady.  Temat potraktowałam dość dosłownie - sama wykonałam tło (barwione kawą rozpuszczalną), użyłam wykrojnika filiżanki, w kompozycji wykorzystałam ziarenka kawy. Wyobraźcie sobie ten zapach w mojej pracowni... Aż chce się biec do kuchni zaparzyć kolejną filiżankę... 
Kartka ma format A5, tak więc jest dość spora :)






W pracy wykorzystałam także papier z kolekcji Vintage Summer 13arts, piękną tekturkową rameczkę z Agaterii, dwie maski: 13 arts i Stamperii, kawałek juty, gazę i barwiony żwirek z 13arts. Dodałam też gotowy napis na kalce technicznej, pochodzący z jednego z bloczków z Actiona.

Prac zgłaszam w kawowym wyzwaniu: 

https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2020/06/witajcie-i-mamy-czerwiec-miesiac-konca.html

2 komentarze:

  1. Bardzo fajne zakładki. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady..😘

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kartelucha! Mocno kawowa i o to chodziło! Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń