poniedziałek, 8 lipca 2019

Męska kartka z zegarem i zębatkami

Strasznie dawno mnie tu nie było - najpierw miałam sporo pracy, a później urlop. Wydaje mi się, że zasłużony... :) Urlop - ponoć jak wszystko, co dobre - już się skończył, czas więc ponadrabiać zaległości i popracować nad nowymi projektami.
Na początek wrzucam męską kartkę w błękitach i brązach.



Wykorzystałam kartki z kolekcji Lemoncraft Gossamer Blue, ubrałam je w kwiatki z dziurkacza, do tego wykrojnikowy element - zegar z trybikami (wycięty z białej kartki i pokolorowany farbami akrylowymi).
Napis w języku niemieckim "Dzisiaj jest Twój dzień".

Kartkę zgłaszam na dwa wyzwania:





5 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kartka :) Dziękuje,że bawisz się z nami na blogu Altair Art! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękujemy za wspólną zabawę w wyzwaniu Altair Art. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza karteczka, fajnie wygląda z trybikami :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udana karteczka 🙂 Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Scrapka 🙂

    OdpowiedzUsuń