piątek, 23 kwietnia 2021

Męska okładka Art Journala

Scrapbooking ma wiele odmian - i każda z nich jest zaraźliwa. Zaraziłam się kolejną z nich - tym razem jest to prowadzenie scrapowego dziennika, zwanego Art Journalem. No i mediowanie, które podoba mi się coraz bardziej...


Wyszukałam na strychu starą książkę w twardej oprawie - i na dzień dobry rozprawiłam się z okładką.

Wyszła typowo męska, mechaniczna praca, w bordowych odcieniach. 

Wciągam się w mediowanie. Wykorzystałam czarne i białe gesso oraz maskę z 13arts, odlewy żywiczne z kilku foremek (na pierwszym planie zegar - mój ostatni nabytek z PaperConcept), pastę śniegową, dwa  rozmiary kulek i piasek, farby akrylowe w kilku tonacjach brązowych, czerwonych, miedziany wosk z Renesansu... trochę tych mediów się już nazbierało. 

A efekt? Widoczny na zdjęciach :)




 Pracę zgłaszam na trzy wyzwania:

1. Męski świat - na blogu Szuflady

 

2. D jak dowolny - na blogu Tworzę w jednym kolorze


3. Mediowo - na blogu Scrapek.pl



5 komentarzy:

  1. Serdecznie witamy w Wyzwaniu Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna okładka :)
    Dziękuję, że bawisz się z nami w wyzwaniu TwJK – DT AgnieszKa

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa praca 😍 dziękuję za udział w wyzwaniu TwJK, DT Monika.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Świetna okładka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna mediowa okład,a tyle elementów na niej zmieściłaś:)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka :)

    OdpowiedzUsuń